שלשום הייתי מתנה! ולא סתם מתנה. מתנה אחרי לידה. (שזה, דוגרי, מתנה שאני מאוד אוהבת להיות).
אני אוהבת טיפולי רפלקסולוגיה לנשים אחרי לידה. גם אם בד"כ אני הכי אוהבת לטפל בקליניקה שלי, בטיפול הראשון שאחרי הלידה נחמד לבוא לבית של היולדת (אם זה מה שהיא זקוקה לו). בתוך ... Read More
gigi shlomi eliash
25
יונ2015
22
יונ2015
5 הריונות.
3 לידות.
3 ילדים חמודים. 2 בנות. 1 בן.
זו ספירת המלאי שלי.
1 הריון מחוץ לרחם.
1 קיסרי חירום.
2 לידות טבעיות.
1 גרידה בשבוע 13.
3 הזרעות.
המון המון ימים ולילות של פחד. 3 הריונות שלוו בדימומים, בהתכווצויות.
1 הריון ראשון שהתגלה כמחוץ לרחם ... Read More
14
יונ2015
2 טיפולי השראות לידה ("זירוזים") ביום אחד. 2 נשים שונות. 2 טיפולים כאילו דומים, אבל כ"כ שונים.
אחת נכנסת מותשת, בוכה, מפוחדת, כאובה. 3 ימים ולילות און אנד אוף של צירים כואבים ולא אפקטיביים. טיפול של הרגעה, מלטף, מכיל, עם הגנבות של נגיעות לנקודות הזירוז הקלאסיות. מדהים לראות ... Read More
07
יונ2015
06
מאי2015
אש!ל"ג בעומר מצית בי את החשק לספר לכם על אלמנט האש ברפלקסולוגיה:-)
לפי הרפלקסולוגיה הרגל מחולקת ל-4 אלמנטים: אדמה, מים, אש ואוויר.
אלמנט האש נמצא באזור של הכריות הבשרניות מתחת לאצבעות.
האברים המשתקפים באלמנט זה: מערכת הנשימה, עמוד שדרה עליון, לב, ידיים, כתפיים.
אלמנט ... Read More
01
מאי2015
כשמטופלת שלישית נכנסת השבוע לקליניקה ומספרת לי שהיא סובלת מסינוסיטיס כרגע, אני אומרת לעצמי שכדאי להזכיר לכם כמה טיפים לטיפול טבעי עצמי:
לוקחים גרב כותנה נקייה וממלאים בתוכה מלח גס, קושרים בקצה ומחממים במיקרו (זהירות, פעם הצלחתי לשרוף כך גרב...), עד ... Read More
10
אפר2015
אביב הגיע פסח בא – זמן מצויין לניקוי אביב, לא רק של הבית, גם של הגוף.
האביב דורש מאיתנו לצאת מנמנום החורף, לנער את האבק, להפטר מהמצבורים המיותרים שאגרנו בחורף, ללבלב ולפרוח, להוציא החוצה רעיונות, לממש את האש שבנו. רעננים ונקיים יותר.
לא ארחיב כאן על ניקוי מבחינה תזונתית, ... Read More
25
מרץ2015
16
מרץ2015
"אמא, תעשי לי רפלקסולוגיה בבקשה", הוא אומר לי ומחייך בתחינה. כמעט תמיד המשפט הזה מגיע בסוף היום, בדיוק ברגע הזה שאני רוצה להתקלח, או כשהקטנות נרדמו ואני נהנית רגע מהשקט, או אחרי שאני יוצאת מהקליניקה מטיפול ערב… לפעמים הנטייה הראשונית היא להגיד "לא עכשיו/ אני עייפה / רוצה ... Read More
09
מרץ2015
טיפול אחרי לידה למטופלת יקרה שלי. כבר אמרתי שאני אוהבת את האנרגיה הזו של טיפולים אחרי לידה? להגיע לבית היולדת, (הפעם לא הספקתי לבשל לה משהו – פיצוי יגיע אינשללה), להיכנס לבועה הזו של אמא וגור קטן קטן.
והפעם אנרגיה אחרת, של פול אוקיסטוצין. לשמוע סיפור לידה חלומי, ... Read More