gigi shlomi eliash

25

יונ2015
שלשום הייתי מתנה! ולא סתם מתנה. מתנה אחרי לידה. (שזה, דוגרי, מתנה שאני מאוד אוהבת להיות). אני אוהבת טיפולי רפלקסולוגיה לנשים אחרי לידה. גם אם בד"כ אני הכי אוהבת לטפל בקליניקה שלי, בטיפול הראשון שאחרי הלידה נחמד לבוא לבית של היולדת (אם זה מה שהיא זקוקה לו). בתוך ... Read More

22

יונ2015

ספירת מלאי

0    
5 הריונות. 3 לידות. 3 ילדים חמודים. 2 בנות. 1 בן. זו ספירת המלאי שלי. 1 הריון מחוץ לרחם. 1 קיסרי חירום. 2 לידות טבעיות. 1 גרידה בשבוע 13. 3 הזרעות. המון המון ימים ולילות של פחד. 3 הריונות שלוו בדימומים, בהתכווצויות. 1 הריון ראשון שהתגלה כמחוץ לרחם ... Read More

14

יונ2015
2 טיפולי השראות לידה ("זירוזים") ביום אחד. 2 נשים שונות. 2 טיפולים כאילו דומים, אבל כ"כ שונים. אחת נכנסת מותשת, בוכה, מפוחדת, כאובה. 3 ימים ולילות און אנד אוף של צירים כואבים ולא אפקטיביים. טיפול של הרגעה, מלטף, מכיל, עם הגנבות של נגיעות לנקודות הזירוז הקלאסיות. מדהים לראות ... Read More

07

יונ2015

רוקדת

0    
לפעמים אני פשוט עוצמת עיניים. חשה, נעה, זורמת. הידיים נעות מאליהן על רגליכן, בדיוק בדיוק לאן שצריך. לפעמים הטיפול הוא כמו ריקוד, המוסיקה מניעה אותי, מרקידה את הידיים, אני מתחברת למוסיקה, לקצב, לפעמים גם אתן. לפעמים הקצב הוא אש – קצב מהיר ועמוק, לפעמים אדמה – כבד, איטי, ... Read More

06

מאי2015
אש!ל"ג בעומר מצית בי את החשק לספר לכם על אלמנט האש ברפלקסולוגיה:-) לפי הרפלקסולוגיה הרגל מחולקת ל-4 אלמנטים: אדמה, מים, אש ואוויר. אלמנט האש נמצא באזור של הכריות הבשרניות מתחת לאצבעות. האברים המשתקפים באלמנט זה: מערכת הנשימה, עמוד שדרה עליון, לב, ידיים, כתפיים. אלמנט ... Read More

01

מאי2015
כשמטופלת שלישית נכנסת השבוע לקליניקה ומספרת לי שהיא סובלת מסינוסיטיס כרגע, אני אומרת לעצמי שכדאי להזכיר לכם כמה טיפים לטיפול טבעי עצמי: לוקחים גרב כותנה נקייה וממלאים בתוכה מלח גס, קושרים בקצה ומחממים במיקרו (זהירות, פעם הצלחתי לשרוף כך גרב...), עד ... Read More

10

אפר2015
אביב הגיע פסח בא – זמן מצויין לניקוי אביב, לא רק של הבית, גם של הגוף. האביב דורש מאיתנו לצאת מנמנום החורף, לנער את האבק, להפטר מהמצבורים המיותרים שאגרנו בחורף, ללבלב ולפרוח, להוציא החוצה רעיונות, לממש את האש שבנו. רעננים ונקיים יותר. לא ארחיב כאן על ניקוי מבחינה תזונתית, ... Read More

25

מרץ2015

תגידו לנו

0    
תגידו לנו אם חם לכם, אם קר לכם, אם אתם רוצים שנחליש את המוסיקה, שנגביר, שנחליף, שנשתיק, תגידו לנו אם לסגור חלון, אם לפתוח, אם הריח הזה של השמן במבער ממש עושה לכם לא טוב, אם יש לכם פיפי, או קקי.. אם אתם רגע צריכים טישו, תגידו לנו... Read More

16

מרץ2015
"אמא, תעשי לי רפלקסולוגיה בבקשה", הוא אומר לי ומחייך בתחינה. כמעט תמיד המשפט הזה מגיע בסוף היום, בדיוק ברגע הזה שאני רוצה להתקלח, או כשהקטנות נרדמו ואני נהנית רגע מהשקט, או אחרי שאני יוצאת מהקליניקה מטיפול ערב… לפעמים הנטייה הראשונית היא להגיד "לא עכשיו/ אני עייפה / רוצה ... Read More

09

מרץ2015

פוסט פארטום

0    
טיפול אחרי לידה למטופלת יקרה שלי. כבר אמרתי שאני אוהבת את האנרגיה הזו של טיפולים אחרי לידה? להגיע לבית היולדת, (הפעם לא הספקתי לבשל לה משהו – פיצוי יגיע אינשללה), להיכנס לבועה הזו של אמא וגור קטן קטן. והפעם אנרגיה אחרת, של פול אוקיסטוצין. לשמוע סיפור לידה חלומי, ... Read More