gigi shlomi eliash

21

נוב2017
לפעמים את לא צריכה להגיד הרבה כדי שאדע לאיזה כיוון השיחה תופסת. את מתקשרת, קצת מהוססת, מתמהמהת רגע לפני שזה יוצא לך מהפה. לפעמים אני בין הראשונים ששומעים את זה יוצא. "כן אנחנו מנסים כבר שנתיים. זה לא כ"כ מצליח לנו בינתיים…". לפעמים את קצת נבוכה. "אני רוצה ... Read More

14

פבר2017

התמסרות

0    
מתמסרת לטיפול, צוללת אל המוזיקה, מריחה את השמנים שבמבער. ולפעמים אני פשוט עוצמת עיניים...

19

מרץ2016
הוא התקשר אלי אתמול, מספר לי על בעיית פיריון של אשתו ושואל איך אני יכולה לעזור. אני מספרת לו עלי, מסבירה לו על הרפלקסולוגיה ואיך משלבים רפלקסולוגיה עם טיפולי פיריון. "אז כמה טיפולים זה יכול לקחת?" – הוא שואל. אני מסבירה לו שבכנות, אני לא יכולה להגיד לו, ... Read More

28

פבר2016

רגעים כאלה

0    
יש רגעים כאלה שכל מה שאנחנו רוצים הוא שיטפלו בנו. שיכסו אותנו בשמיכה (מתי בפעם האחרונה כיסו אותכם?), שישאלו אותנו אם קר לנו או חם לנו, ואם נוח ונעים, אם אנחנו רוצים תה או מים. יש רגעים שאנחנו רוצים שישאלו אותנו באמת איך אנחנו מרגישים ושלא יצפו מאיתנו ... Read More

26

ינו2016
מה זה אומר קליניקה ביתית? זה אומר שבדרך לקליניקה אולי תרגישו לשנייה אחת את הבית שלנו, זה אומר שבכניסה לבית תפגשו בצי הבימבות והאופניים של ילדינו, זה אומר שיש לנו ילדים שמתורגלים מגיל אפס שיש חדר אחד שאליו לא נכנסים בבית כשהדלת סגורה, ואל דאגה – אתם תקבלו ... Read More

17

נוב2015

אם תשאלו.

0    
אם תשאלו אותי אם אני יכולה לפתור לכם את הכאב, אגיד שאולי, אם תשאלו את שלומי אם יוכל לשחרר לכם את הצוואר התפוס, יגיד מקווה, אם תשאלו אותי אם אני מצליחה לעזור לכל מי שמגיעה אלי עם בעיות פוריות, אגיד שלא, לצערי לא. אם תשאלו את שלומי אם ... Read More

31

אוק2015

מגע

0    
מגע. כל אחד זקוק למגע. כל אחת. מתינוק קטן (כל סטודנט מתחיל למקצועות המגע ילמד על תמותת התינוקות בבתי התינוקות ברומניה. אלה שאף אחד לא נגע בהם…), ילדים, מבוגרים, קשישים… כשילד נופל אנחנו נוגעים בו, מרימים אותו. כשכואב לנו אנחנו אינסטנקטיבית מניחים את היד על המקום הכואב. למגע ... Read More

12

ספט2015
פייר, אני מתרגשת מראש השנה. ולמרות שכל השנה אני מדברת בחודשים לועזיים ואף פעם אין לי מושג מה התאריך העברי ואפילו לא תמיד סגורה על איזו שנה זו – ראש השנה כבודו במקומו מונח. וזה גם זמן טוב להביט רגע אחורה, לסכם סיכומים, להחליט החלטות, לפנטז… הדבר העיקרי ... Read More

12

אוג2015

תשובות

0    
כן, אנחנו מקבלים צ'קים וגם כרטיסי אשראי, כן, יש טיפולים במחירים מוזלים, תתעדכנו, ואפשר גם תשלומים, ברור, כן, אני מטפלת גם בגברים, ושלומי גם הוא מטפל בכולם, כן, הקליניקה שלנו בבית (אבל הבידוד מעולה, בחיי), כן, זה בסדר שאת מדברת, זה לגמרי יופי שאתה שותק, וישן, ונוחר, כן, ... Read More

01

יול2015

בין הקירות

0    
בין הקירות בקליניקה מהדהדים הפחדים שלכם, הסודות שלכם, ספוג שם הכאב שלכם, השמחה שלכם, החיוכים, התקוות שלכם, השקט. לפעמים גם בכי מהדהד שם בין הקירות, או פרץ גדול של צחוק. הרבה צחוק. וכמה טוב שיש מקום כזה, 4 קירות, שאפשר לפרוק בהם, את כל זה.