לפעמים את לא צריכה להגיד הרבה כדי שאדע לאיזה כיוון השיחה תופסת.
את מתקשרת, קצת מהוססת, מתמהמהת רגע לפני שזה יוצא לך מהפה.
לפעמים אני בין הראשונים ששומעים את זה יוצא.
"כן אנחנו מנסים כבר שנתיים. זה לא כ"כ מצליח לנו בינתיים…".
לפעמים את קצת נבוכה.
"אני רוצה ... Read More
gigi shlomi eliash
21
נוב2017
14
פבר2017
19
מרץ2016
הוא התקשר אלי אתמול, מספר לי על בעיית פיריון של אשתו ושואל איך אני יכולה לעזור.
אני מספרת לו עלי, מסבירה לו על הרפלקסולוגיה ואיך משלבים רפלקסולוגיה עם טיפולי פיריון. "אז כמה טיפולים זה יכול לקחת?" – הוא שואל.
אני מסבירה לו שבכנות, אני לא יכולה להגיד לו, ... Read More
28
פבר2016
יש רגעים כאלה שכל מה שאנחנו רוצים הוא שיטפלו בנו.
שיכסו אותנו בשמיכה (מתי בפעם האחרונה כיסו אותכם?),
שישאלו אותנו אם קר לנו או חם לנו,
ואם נוח ונעים,
אם אנחנו רוצים תה או מים.
יש רגעים שאנחנו רוצים שישאלו אותנו באמת איך אנחנו מרגישים ושלא יצפו מאיתנו ... Read More
26
ינו2016
מה זה אומר קליניקה ביתית?
זה אומר שבדרך לקליניקה אולי תרגישו לשנייה אחת את הבית שלנו,
זה אומר שבכניסה לבית תפגשו בצי הבימבות והאופניים של ילדינו,
זה אומר שיש לנו ילדים שמתורגלים מגיל אפס שיש חדר אחד שאליו לא נכנסים בבית כשהדלת סגורה, ואל דאגה – אתם תקבלו ... Read More
17
נוב2015
31
אוק2015
12
ספט2015
פייר, אני מתרגשת מראש השנה. ולמרות שכל השנה אני מדברת בחודשים לועזיים ואף פעם אין לי מושג מה התאריך העברי ואפילו לא תמיד סגורה על איזו שנה זו – ראש השנה כבודו במקומו מונח. וזה גם זמן טוב להביט רגע אחורה, לסכם סיכומים, להחליט החלטות, לפנטז…
הדבר העיקרי ... Read More
12
אוג2015
01
יול2015
בין הקירות בקליניקה מהדהדים הפחדים שלכם,
הסודות שלכם,
ספוג שם הכאב שלכם,
השמחה שלכם,
החיוכים,
התקוות שלכם,
השקט.
לפעמים גם בכי מהדהד שם בין הקירות,
או פרץ גדול של צחוק.
הרבה צחוק.
וכמה טוב שיש מקום כזה,
4 קירות,
שאפשר לפרוק בהם,
את כל זה.